.betar asusual / skor.

jag kan beta på att jag är värst i världen när det gäller kläder och skor. jag tror faktiskt jag kan ta vissa pris. min pappa blev till och med arg på mig idag för det.. whops. katta tycker med jag är konstig när det gäller, hon säger alltid: "du är så oberäkerlig", "när man handlar med dig tror man att man hittat något du skulle kunna gilla men så visar man dig den så är det helt fel"..."så blir man dumförklarad" haha. men ni måste erkänna att det är svårt? det är så mycket som ska stämma in. iallafall i min värld så ska helst ingen annan ha det, (köper inte ens något om jag vet att någon annan har det, finns inget värre.) blir därför också "sur" när någon har samma som mig, hehe.. då skrattar bara folk åt mig. och jag är seriös nu, jag skrattar inte. ni kan fråga katta..
(Ska fundera ut mer till dethär inlägget, brb.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0