Go dag..

Ja jättevärd dag jag haft.. Fortf inte vänt dygnet rätt.. Vaknade därför halv 6, väckte Jesper. (ja han är trött nu) käkade tacos imorse med, sedan gick jag till doktorn för mitt öga var lite cp, jag tyckte inte det var så viktigt så jag övervägde att inte gå, men Jesper tyckte jag såg efterbliven ut så jag gick, kanske tur det när dem skickade mig till akuten.. Ja där var den skoldagen borta, som tur fick jag med mig Jesper till ählm, där sa dem att jag skulle beställa tid, kände ju jag att jag fick inte en akut remis för att jag skulle beställa tid, men tydligen (utvecklat..) så fick en tid 4 timmar senare, gick hem till Jesper sålänge, lagade mat och så.. Sen tbx till sjukhuset. Fick recept skulle hämta ut det, var deras nät nere. Flow.. Fick vänta på bussen 30 minuter. Sjukt jävla ovärd dag. Och mitt öga gör ont.. Och ja jag kan inte läsa med det.. Fint! Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0