.ja såhär typ ja.

hej ni kanske tycker att jag bara skriver om en viss person hela tiden, ja det gör jag med. för inget annat händer i mitt liv. förutom att jag tillbringade 27 timmar av mitt liv med att resa igår.. ja det var mer eller mindre spännande. på tal om spänning så fick vi lite sån när det visade sig att katarinas biljett var bokad 30 timmar senare.. där har ni spänning! jaja nog om det. vi hade en fin resa förövrigt! ehm, ja nu sitter jag här i båstad med min andra halva och väntar på Jesper. jag har ögoninflamation med kanske jag skulle säga, så imorgon blir det doktorn. check! har så mycket tid över så tänkte lägga den hos doktorn. not... och så trött jag är, katta med.. mina ögon går i kors och har gjort det ett bra tag nu. somnade redan vid halv 10 igår, tror jag var en jättekul flickvän. och vaknade 4, väckte jesper (ja om jag nu inte var jättekul så är jag iallafall jättesnäll) gick ner för att käka något, då var alla andra också vakna. så käkade frukost vid 6, sedan dess har jag inte gjort något.. jo, lämnat jesper, handlat och nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken.
jesper är vit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0